loading...
زمزمه های دلتنگی
sadaf بازدید : 103 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (1)

من خدایی دارم که در این نزدیکی

مهربان

خوب

قشنگ

چهره اش نورانی است

گاه گاهی سخنی میگوید با دل کوچک من

ساده تر از سخن ساده من

او مرا میفهمد

او مرا میخواند

نام او ذکر من است

در غم و در شادی

چون به غم مینگرم

ان زمان رقص کنان میخندم

که خدا یار من است

که خدا در همه جا یاد من است

او خدایی است

که مرا میفهمد.

 سلام دوستای  گلم امیدوارم خوشتون اومده باشه اگه قابل دونستید نظر هم بزارین خوشال میشم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سلام دوستای گلم. چه مطالبی رو بیشتر میپسندید تا در سایت مشاهده کنید
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 1,579
  • بازدید کلی : 11,984