loading...
زمزمه های دلتنگی
sadaf بازدید : 52 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (3)

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده

 

 

رکعت است.

 

 

بنده: خدایا !خسته ام!نمی توانم.

 

 

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک

 

 

رکعت نماز وتر بخوان.

 

 

بنده: خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه

 

 

شب بیدار شوم.

 

 

خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را

 

 

بخوان

 

 

بنده: خدایا سه رکعت زیاد است

 

 

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

 

 

بنده: خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری

 

 

ندارد؟

 

 

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به

 

 

آسمان کن و بگو یا الله

 

 

بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند

 

 

شوم خواب از سرم می پرد!

 

 

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای

 

 

تیمم کن و بگو یا الله

 

 

بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم

 

 

را از زیر پتو در بیاورم

 

 

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب

 

 

برایت حساب می کنیم

 

 

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد

 

 

خدا:ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته

 

 

ام اما او خوابیده است چیزی به اذان

 

 

صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ

 

 

شده است امشب با من حرف نزده

 

 

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز

 

 

خوابید

 

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت

 

 

 

 

 

 

منتظر توست

 

 

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

 

 

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب

 

 

است ای بنده ی من بیدار شو نماز 

 

 

صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر

 

 

می آورد

 

 

ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

 

 

خدا: او جز من کسی را ندارد...شاید توبه کرد...

 

 

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می

 

 

ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که

 

 

انگارهمین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی

 

 

که گویا صد ها خدا داری...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سلام دوستای گلم. چه مطالبی رو بیشتر میپسندید تا در سایت مشاهده کنید
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 83
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 1,772
  • بازدید کلی : 12,177